sobota, 16 grudnia 2017

CHRISTMAS GIFTS inspiracje na świąteczne prezenty

Do świąt został już tylko tydzień, a ja jak zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę. Chyba nie jestem jedyna? Mam taką nadzieję, bo inaczej ten post nie miałby sensu :P Miałam przygotować go już jakiś czas temu, ale dopiero teraz mi się to udało. Lepiej późno niż wcale, prawda ?! :) Liczę, że chociaż trochę pomogę osobom, które tak jak ja, nie zdążyły jeszcze kupić wszystkich świątecznych prezentów, a kompletnie nie mają na nie pomysłów. Zatem do dzieła! :)

1.Moim pierwszym pomysłem jest szlafrok z H&M. Myślę, że taki prezent ucieszy wszystkich domatorów, którzy tak jak ja uwielbiają siedzieć wieczorami z kubkiem gorącej herbaty, oglądając netflixa lub czytając ulubioną książkę w uroczej, mięciutkiej podomce :)

2. Kolejną rzeczą są książki, których nigdy za wiele :) Tutaj kilka propozycji, które bardzo lubię. Są one związane głównie w fotografią, modą i jedzeniem.
1. Kasia Tusk 'MAKE PHOTOGRAPHY EASIER'
2. Garance Doré 'LOVExSTYLExLIFE'
3. Zosia Cudny 'RAZEM W KUCHNI'
4. Pernille Teisbaek 'DRESS SCANDINAVIAN'

3. Perfumy. Pokażę Wam moich ulubieńców, których odkryłam w tym miesiącu. Jestem fanką słodkich, cukierkowych zapachów z owocową nutą. Kiedy weszłam do sklepu Victoria Secret kompletnie nie mogłam zdecydować się na żadne perfumy, dopóki nie odkryłam tego cudeńka! Mgiełka, która trzyma się dłużej niż niejedne perfumy. A jej zapach jest po prostu obłędny :) Drugim zapachem jest Dolce&Gabanna Anthology L'imperatrice 3.

4. Moim następnym pomysłem jest zegarek. Jestem ich ogromną fanką i zawsze spodoba mi się coś nowego. Najfajniejsze znajdziecie na stronie Daniela Wellingtona, Paul’a Hewitta i Cluse. Dodatkowo w Cluse trwa teraz promocja, w której do każdego zegarka zamówionego przed 24 grudnia, pasek otrzymacie gratis. Kod rabatowy to CLUSEGIFT. Enjoy!

5.Fajnym pomysłem jest też jedwabna poszewka od Teya Silk. Jest to prezent bardzo praktyczny, a zarazem uroczy i elegancki. Trzeba też przyznać, że jest przepięknie opakowana, co oszczędzi Wam czasu na dodatkowe ozdabianie Waszego prezentu.

6. Dla fanów fotografii świetnym prezentem będzie instax! Aparat analogowy, z natychmiastowym wywoływaniem zdjęć. Jest to świetny gadżet, który potrafi dostarczyć mnóstwo radości i uwiecznić piękne momenty Waszego życia. Zdecydowanie ma swój cudowny klimat! Na tym nie koniec :)! Jeżeli bacznie obserwowaliście moje instastories, możecie domyślać się, że mam dla Was coś ekstra! Razem z @instax.poland mamy dla Was konkurs, w którym możecie wygrać ze mną wyjazd do Tokio :) Pokażcie swoją wyjątkowość i dodajcie zdjęcie (lub ich kilka) na swój instagram z hashtagiem #wypelnijSwiatSoba i koniecznie oznaczcie mnie na zdjęciu :)! Pokaż jak bardzo jesteś kreatywny, może to właśnie Tobie uda się wygrać. Czekam na Wasze zgłoszenia !! :-)


7. Pomyślałam jeszcze o zestawach, które znajdziecie praktycznie w każdym sklepie z kosmetykami. Moją propozycją jest zestaw z Benefit’u, który kupiłam w Sephorze. Znajdziecie w nim kultową bazę the porefessional, bronzer hoola, tusz do rzęs, róż i przepiękną kosmetyczkę. Jest to moje drugie opakowanie bazy, bronzer zdążyłam już kilka razy użyć i naprawdę daje radę! Ma chłodny odcień i nie trzeba go zbyt wiele nakładać aby dawał fajny efekt. Reszta jeszcze czeka na przetestowanie :)


8. Dla kawoszy idealnym pomysłem będzie kubek i kawa np. ze Starbucks'a ;) Większość produktów jest tam świątecznie ozdobiona, znajdziecie również dużo fajnych zestawów.

Teraz czas aby pięknie opakować Wasze prezenty. Nie muszą być to wystawne i drogie papiery świąteczne, wystarczy zwykły szary papier i kawałek sznurka. Postawcie na minimalizm :) Do tego możecie dodać coś od siebie. Ja uwielbiam dołączać fotografie z instaxa, które sprawiają równie dużo radości jak sam prezent :)


Udało mi się trafić w Wasz gust? Ktoś znalazł tutaj prezent dla siebie? Dajcie znać jak Wam się podoba :) Czekam na komentarze pod ostatnim zdjęciem na instagramie! :-) Miłego wieczoru <3

4 komentarze:

  1. Wow! Super post, bardzo pomocny i uporządkowany💕 Zdjęcia są cudowne✨
    @agata.cz.04

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyście szukali prezentów dla mężczyzn, to warto sprawdzić chociażby ofertę https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego Tam znajdziecie mnóstwo propozycji, więc z całą pewnością uda wam się znaleźć coś, co wpadnie wam w oko i przypadnie do gustu obdarowywanej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje na prezent! Jeżeli szukacie czegoś dla waszego dziecka to polecam https://haribi.pl/kategoria/traktory-bruder-zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe propozycje prezentowe dla faceta można znaleźć tutaj https://www.bron.pl/plecaki-torby-nerki. Torby i nerki wykonane z wysokiej jakości materiałów, które są zarówno lekkie, jak i trwałe dlatego też idealnie sprawdzą się na wszelkie wypady i nie tylko

    OdpowiedzUsuń