sobota, 2 lipca 2016

Kokosowe lody chia


Dzisiaj przygotowałam dla Was przepyszne wegańskie lody zainspirowane przepisem z bloga oatmealandfigs. Idealne jako zdrowa przekąska na upalne dni :) Możecie dodawać do nich swoje ulubione owoce i dodatki. Ja zrobiłam je z musem z malin i masłem orzechowym.

Składniki (ok. 4 lody)

  • 1 szklanka mleka kokosowego (jeżeli nie przepadacie za kokosowym możecie zastąpić innym mlekiem)
  • 3 łyżki nasion chia
  • ok. 3 łyżki dowolnego słodzidła (najlepiej rozpuszczonego w gorącej wodzie)
  • ulubione owoce 
  • 2-3 łyżki masła orzechowego

Przygotowanie:
Nasiona chia i słodzidło wymieszaj z mlekiem. Włóż do lodówki na kilka godzin aby stężało. Dno foremek wyłóż masłem orzechowym lub musem z malin, powkładaj owoce, a następnie mleko z chia. Włóż patyczki do lodów i wsadź do zamrażarki. 







SMACZNEGO!  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz